Friday 21 December 2012

MUSLIMAH SALON SHAH ALAM


Kami mendirikan salon dengan konsep  islami untuk memenuhi keinginan wanita muslimah yang ingin merawat tubuh untuk  kesehatan dan kecantikan. Dan kami memberikan kemudahan kepada wanita muslimah untuk memanjakan dirinya dan tetap merasa nyaman dengan “privasi” dalam konsep islamic islami.

Staff yang berkebolehan dan boleh berkomunikasi dengan pelanggan secara baik, dapat membuatkan pelanggan selesa serta mengikat silaturrahim sesama muslimah.

Untuk produk-produk yang digunakan memang khusus kami berikan yang terbaik, dan kami juga menggunakan produk dari bahan-bahan semulajadi untuk pelanggan yang inginkan rawatan tradisional..

Salon muslimah ini adalah salah satu jalan mengingatkan kembali jalan yang syarie' untuk wanita muslimah khususnya untuk merawat dan memanjakan diri.

Sila lihat facebook kami untuk mendapatkan maklumat tentang promosi bagi servis yang ditawarkan. Selain itu, anda boleh membuat temujanji dengan menghubungi Iris Salon & Spa 0136512625. 

Mudah-mudahan dengan adanya salon muslimah IRIS ini memberikan inspirasi, sehingga konsep syarie' menjadi trend yang positif. Bukan hanya dalam salon dan perawatan khusus wanita, tapi juga dalam hal lain yang lebih luas.


SALAM SAYANG, IRIS SALON & SPA.

2 comments:

  1. Nice Info! There are many women whose skin becomes too loose as they comes in old age so to look forever young they use the herbal salon services.

    Herbal Beauty Salon in New York | Herbal Beauty Salon in Valley Stream

    ReplyDelete
  2. Nice Info! There are many women who wants to get the herbal treatment for instant glow.

    Herbal Beauty Salon in New York | Herbal Beauty Salon in Valley Stream

    ReplyDelete